محصولات خانه هوشمند

در این مقاله با هوشمند سازی ساختمان در اصفهان آشنا خواهید شد

محصولات خانه هوشمند

۱۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
در این مقاله می خواهیم به محصولات هوشمندی که در یک خانه هوشمند به کار می روند بپردازیم اما در ابتدا باید ببینیم به چه نوع خانه ای هوشمند می گوییم.به خانه ای هوشمند گفته می شود که درآن با ایجاد شبکه ارتباطی بین تمامی تجهیزات و تاسیسات برقی ،مکانیکی و ... بطور یکپارچه ما می توانیم از هر نقطه در خارج یا داخل خانه آنها را کنترل نماییم و یا این امور را به سیستم هوشمند سپرده تا در مواقع لزوم از محیط بازخورد گرفته واکنش های مناسب را شبیه یک موجود زنده انجام دهد .

پس حالا که با مفهوم خانه هوشمند آشنا شدید می توانیم به بررسی چند نوع از محصولات خانه هوشمند بپردازیم.یکی از معروف ترین وسایلی که در اکثر خانه های هوشمند به کار می رود چراغ های هوشمند هستند.این چراغ ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار عرضه شده اند و اکثر برند های معروف مانند شیائومی و فیلیپس این محصول را تولید می کنند.

یکی دیگر از تجهیزات هوشمند قفل هوشمند است و یکی از پرفروش ترین محصولات خانه هوشمند سامسونگ قفل هوشمند آن است.این قفل ها در مدل های مختلف با امکانات متفاوت در بازار وجود دارند . این قفل ها به صورت تصویری یا اثر انگشتی یا به صورت کارتی باز می شوند.

برای این که با قیمت چند محصول آشنا شوید لیست قیمت محصولات خانه هوشمند را برای شما ذکر خواهیم کرد .

جاروبرقی رباتیک شیائومی بر اساس مدلی که انتخاب می کنید بین 6 میلیون تا 13 میلیون هزینه خواهد داشت . چراغ هوشمند و سنسور حرکت این برند نزیدیک 500 هزار توامن خواهد بود و یک سنسور هوشمند درب و پنجره هزینه ای معادل 300 هزیار تومان است .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.